Kdy a jak při webináři prodávat?


Položte si otázku, co je hlavním cílem vašeho webináře? Obvykle je cílem budovat důvěru ve Vaší expertní značku, ale ideálně je to uzavřít prodej! Takže jaký je nejlepší způsob, jak a kdy prodávat při webináři?

Nejprve dodejte hodnotný obsah zdarma – online prezentaci například v PowerPointu či v Prezi.com.  Slide o objednávce produktu uveďte až jako poslední slide Vaší prezentace.

Řekněte lidem, o čem je Vaše nabídka, pro koho je určena a jaké přínosy to pro účastníky bude mít, když si Váš produkt koupí – jaký to bude mít výsledek? Řekněte jim, proč by si měli koupit Váš produkt právě teď – obvykle se využívá časově omezená nabídka – například 20-30 minut v době webináře. Cena produktu bývá obvykle zvýhodněna v den webináře.

Dále nechte prostor pro dotazy do chatu a zodpovídejte dotazy Vašich účastníků. Pokud mají nějaké otázky, teď je skvělý čas na ně odpovědět.

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.