Jaká vytvořit videa a kam je na webu dát?

Máte natočená nějaká videa, ale nevíte, kam je na web ideálně umístit, aby co nejlépe zafungovala na vaše zákazníky? Dnes si ukážeme, jaké typy videí můžete vytvořit a kam je na webu správně umístit.

Každá stránka na vašem webu by měla mít svůj vlastní účel.

Získat kontakt, budovat důvěru, radit a pomáhat, zvýšit návštěvnost a především pomáhat a prodávat. Například na hlavní stránce webu zpravidla hned neprodáváme, ale mělo by být hned jasné, co děláte a jak lidem můžete právě vy pomoci. Měla by obsahovat nějaký magnet, což může být například hodnotný ebook nebo právě video, které můžete návštěvníkovi nabídnout zdarma výměnou za jeho emailovou adresu. Takže cílem hlavní stránky je vzbudit zájem a získat kontakt.

vzhled_squeeze_page


Zájem návštěvníků získáte především tím, že budete tvořit čerstvý a kvalitní obsah. To je základ úspěchu a toho, že vaše stránky začnou být atraktivní pro další návštěvníky.

Začněte jednoduše nejprve u vašeho blogu.

Pokud máte na vašem blogu už nějaké články, namluvte je a udělejte z nich video. Pokud se necítíte hned na to natáčet sami sebe před kamerou, můžete si vzít pouze mikrofon, udělat si výpisky z článku (záchytné body např. do pěkné powerpointové prezentace) a namluvit tuto prezentaci. Následně ji umístěte do vašeho původního článku, ideálně nad textovou verzi (tak jako mám nyní já video a pod tím textovou verzi článku). Můžete do blogového článku také vložit odkaz na mp3 verzi ke stažení.

Pokud žádné články zatím nemáte a nevíte, o čem video na blog natočit, doporučuji si sepsat nejčastější dotazy a trápení vašich zákazníků a na to pak natočit jednotlivá videa a dát to jako blogové video články. Je to jedna z nejjednodušších forem, jak začít tvořit obsah. Tyto videa mohou být velmi užitečná pro vaše zákazníky.

Ze začátku bych tedy začala tvořit videa z článků na blog.

Chcete více tipů, o čem můžete právě Vy začít tvořit videa? Podívejte se na video níže:

2zdarmaFB

Když máte video na svých stránkách, pravděpodobnost, že vás budou vyhledávače lépe indexovat je minimálně o 53% větší než když máte na webu pouze text.

Nebojte se a začněte tvořit videa pro váš byznys! No a co, že nebudou hned dokonalá….tohle je mé první video z exteriéru a natáčení mě můj přítel na digitální zrcadlovku za 13 000 Kč. Není třeba mít hned profi techniku a vše dokonalé…

Zákazníci videa milují více než text. Časem budete lepší a lepší…Tak co, máte už plán, jaká videa vytvoříte pro váš web?

Pokud se Vám toto video líbilo, budu ráda, když jej budete sdílet s přáteli. Chcete dostávat další užitečné tipy týkající se video marketingu? Přihlašte se k odběru mých videí na Youtube. Budu se na Vás těšit na viděnou u dalších mých videí. Krásný den.

 

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.