Checklist – aneb 10 věcí, které si zkontrolujte až budete pořádat webinář

 

1. Znám své publikum a jsem si jistý/á, že téma webináře odpovídá potřebám mých klientů

2. určil/a jsem si hlavní cíl, proč dělám tento webinář, čeho chci dosáhnout ( nezapomeňte na výzvu k akci na konci webináře)

3. mám vybrané klidné místo pro vysílání mého webináře

4. mám domluveného kolegu/kolegyni, který mi bude asistovat při webináři

5. umístil/a jsem registrační webový formulář na můj web, kde se mohou účastníci registrovat na webinář

6. informoval/a jsem o mém plánovaném webináři klienty prostřednictvím emailu, sociálních sítí apod.

7. poslal/a jsem přihlášených účastníkům potvrzovací email s detaily o webináři

8. vyzkoušel/a jsem uspořádat webinář nanečisto

9. mám vytvořenou prezentaci pro webinář

10. na konci webináře jsem zjistil/a zpětnou vazbu na můj webinář a poté jsem nezapomněl/a vyzvat účastníky k akci (co byl Váš cíl tohoto webináře)?

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.