banner_10_zlatych_pravidel_email_marketingu

10 zlatých pravidel e-mail marketingu

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo „spam“. Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše e-maily? Co...

10_nejlepsich_zpusobu_jak_primet_lidi_aby_cetli_vase_emaily_a_reagovali_na_ne

10 nejlepších způsobů, jak lidi přimět, aby četli vaše e-maily a reagovali na ně

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy...

infografika_tajemstvi_dokonaleho_emailu_banner1

Infografika – tajemství dokonalého marketingového emailu

Jak už víte, základem úspěšného online podnikání je kvalitní email marketing. Pojďme se ale posunout dál. Chcete vytvářet zajímavé e-maily pro vaše klienty, ale nejste si jisti, jak má vypadat taková struktura úspěšného e-mailu? Přečtěte si dnešní infografiku, která Vám poradí, na co nezapomenout při tvorbě e-mailu a jak má vypadat jeho struktura.  Připravila jsem pro vás...

30_jednoduchych_zpusobu_diky_kterym_vzroste_vase_emailova_databaze

30 jednoduchých způsobů, díky kterým vzroste vaše emailová databáze o 200%

Mám špatnou zprávu: počet emailů ve vaší databázi klesá přibližně o 22,5% ročně. E-mailové adresy vašich kontaktů se mění při přechodu z jednoho zaměstnání do druhého, kontakty se z vaší databáze odhlašují nebo začnou používat novou emailovou adresu. Vaší prací podnikatele je starat se o to, aby neustále narůstaly nové kontakty do vaší emailové databáze a...

womans cupped hands showing e-mail cutout sign

50 rychlých tipů, které zatraktivní předměty vašich e-mailů

Stále se setkáváme s dotazy typu: Které dny jsou nejlepší pro rozesílání e-mailů? Jaká jsou tajemství e-mailového marketingu Jaké jsou ty nejlepší předměty, které uvádět v e-mailech? V tomto článku se zaměříme právě na poslední otázku. Nabídneme vám osvědčené předměty e-mailů, díky kterým příjemci neodolají a váš e-mail rozkliknou! Budeme vycházet z toho, že vás příjemci určitým způsobem znají. Pokud...

ikona_jak_a_kdy_pri_webinari_prodavat

Kdy a jak při webináři prodávat?

Položte si otázku, co je hlavním cílem vašeho webináře? Obvykle je cílem budovat důvěru ve Vaší expertní značku, ale ideálně je to uzavřít prodej! Takže jaký je nejlepší způsob, jak a kdy prodávat při webináři? Nejprve dodejte hodnotný obsah zdarma – online prezentaci například v PowerPointu či v Prezi.com.  Slide o objednávce produktu uveďte až...

ikona_jak_byt_mistrem_webinaru

8 praktických tipů, jak být mistrem webinářů

Webináře mohou být velmi efektivní nástroj k tomu, jak prezentovat Vaše výrobky či služby na internetu. Ale aby Váš webinář byl úspěšný a generoval konverze (přeměnil Vašeho návštěvníka na zákazníka) je třeba mít nejen zajímavý obsah, ale mít také připravenou strategii webináře. Proto než začnete s Vaším prvním webinářem, doporučuji se podívat na některé tipy,...

Článek: V čem jsou webináře skvělé?

V čem jsou webináře skvělé?

Už jste někdy chtěli promluvit ke stovkám lidí najednou, aniž byste někam museli cestovat? Pokud odpověď zní ano, čtete dále. Představte si, že předáváte (sdílíte) informace se všemi Vašimi zákazníky v reálném čase a z pohodlí Vašeho domova… toto je možné díky webinářům, které způsobily revoluci už i na českém internetu. Webinář Vám nebo Vaším...

ikona_checklist

Checklist – aneb 10 věcí, které si zkontrolujte až budete pořádat webinář

  1. Znám své publikum a jsem si jistý/á, že téma webináře odpovídá potřebám mých klientů 2. určil/a jsem si hlavní cíl, proč dělám tento webinář, čeho chci dosáhnout ( nezapomeňte na výzvu k akci na konci webináře) 3. mám vybrané klidné místo pro vysílání mého webináře 4. mám domluveného kolegu/kolegyni, který mi bude asistovat při...

Článek: Rady úspěšných moderátorů webinářů

Rady úspěšných moderátorů webinářů

  aneb Jak si udržet pozornost  publika při webináři Existuje milion věcí, které mohou účastníky webinářů rozptylovat, takže co můžete udělat, aby jste si udrželi jejich co největší možnou pozornost? Bylo osloveno několik světových odborníků na pořádání webinářů a byla jim položena právě tato otázka. První známý pořadatel webinářů Mike Agron z WebAttract, říká, že...